fredag 14 september 2012

...i vilket jag ger mig själv åtskilliga kängor...

Det börjar redan blåsa kallt och som vanligt gäller det att skaffa vinterskor innan snön kommer och det visar sig att alla kängor och stövlar är slut i alla affärer utom lila, håriga moonboots.

Min nyfunna vurm för tiotalet gör att jag spanat efter ett par bra kängor. Problemet är ju bara att ett inte räcker - man behöver ju ett par nättare, åtminstone ett par riktigt bekväma och sedan kanske terränggående par också.

Jag har, bara för att försöka skaffa mig lite överblick över utbudet, samlat ett gäng kängor som nästan skulle ha funkat 1912 också. Personligen är jag helsåld på det höglackade paret från Wildflower men jag fruktar att jag inte kommer att sluta där. SÅ många kängor och så lite tid! Gah!

 

Högre hälar

Wildflower Soft Comfort Doreen (Ellos)

Boots SEK (Ellos)


Boot SEK 999 (Ellos)







1 kommentar:

  1. Eftersom jag trots återkommade utrensningar inte tycks kunna ha färre än 50 par skor så säger jag bara att man ALLTID behöver nya skor! ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...